Frequently Asked Questions | Punktid
  • Prieš 16 minučių 10 sek
    Roman bought
    Suomija PSN 10 EUR Dovanu Kortele
  • Prieš 49 min 56 sek
    Anneli bought
    Suomija PSN 75 EUR Dovanų Kortelė
  • Prieš 21 minutė 4 sek
    Ervin bought
    JK PSN 45 GBP Dovanų Kortelė
  • Prieš 15 minučių 41 sek
    Ervin bought
    JK PSN 45 GBP Dovanų Kortelė
  • Prieš 1 valanda 44 min
    Rando bought
    Suomija PSN 10 EUR Dovanu Kortele
  • Prieš 2 valandos 12 minučių
    Shahzad bought
    NBA 2K23 (PC)
  • Prieš 2 valandos 34 min
    Norman bought
    EU Steam 10 EUR Dovanų Kortelė
  • Prieš 6 valandos 45 min
    Jevgeni bought
    Suomija PSN 30 EUR Dovanų Kortelė
  • Prieš 6 valandos 47 min
    Danel bought
    JAV Steam 20 USD Dovanų Kortelė
PC
Kita

Frequently Asked Questions

E-PARDUOTUVĖ

Ar punktid.ee aplinka yra saugi?

Mūsų el. parduotuvėje visi tiekėjai yra tikrinami, o žaidimų kodai atkeliauja iš legalių kanalų. Todėl žaidimo aktyvinimo kodai visada veikia, o žaidimai veiks ir ateityje. Mūsų paslaugų kokybę patvirtina daugiau nei 9000 teigiamų įvertinimų tarptautinėje vertinimo platformoje www.trustpilot.com.

Kodėl punktid.ee kainos yra pigesnės nei el. parduotuvėje?

Mūsų žaidimai neturi fizinės pakuotės, kurios gamyba, transportavimas ir saugojimas yra brangūs. Kadangi produktai yra skaitmeniniai ir prie kainos nepridedamas tarpininkų mokestis, pirkėjui žaidimas kainuoja 20-30 % pigiau nei supakuotas dėžutėje. Senesnius žaidimus galima įsigyti ypač pigiai, nes juos perkame iš gamintojo žemomis kainomis.

Kur ieškoti pagalbos, jeigu iškyla problemų?

Turime didesnę nei dešimties metų patirtį, tad padėsime jums išspręsti bet kokią techninę problemą, jei susiduriate su žaidimų aktyvinimo iššūkiais. Klausimus galite užduoti puslapyje: Kontaktas.  Atsakysime jums jūsų gimtąja kalba.

UŽSAKYMAI

Ar reikia užregistruoti paskyrą, kad galėčiau apsipirkti?

Ne, nereikia – galite pateikti užsakymus mūsų tinklalapyje neužsiregistravę kaip naudotojas.

Kaip gausiu prekę?

Visi mūsų produktai yra skaitmeniniai ir bus išsiųsti Jūsų el. pašto adresu, kai tik atliksite užsakymą. Jūsų el. pašto adresu bus išsiųstas skaitmeninis kodas, kurį galėsite aktyvuoti reikiamoje programoje ar puslapyje (detalesnes kiekvieno produkto instrukcijas rasite skyriuje „Kodo aktyvavimo vadovas“) ir legaliai atsisiųsti įsigytą žaidimą.

Per kiek laiko gausiu prekę?

Visi prekyboje esantys produktai bus automatiškai išsiųsti į Jūsų el. paštą, kai tik atliksite apmokėjimą. Tai gali užtrukti iki 30 minučių, atsižvelgiant į interneto greitį ir apkrovą. Produktai, kurių tuo metu nėra prekyboje, bus išsiųsti Jums kai tik atsiras galimybė, paprastai per valandą.

Kaip pamatyti dabartinę savo užsakymo būseną?

Galėsite matyti visus savo užsakymus, jei užsiregistruosite kaip naudotojas ir prisijungsite prie savo paskyros. Taip pat turite galimybę iš naujo sau siųsti el. laiškus su kodais. Tai padaryti galite čia: https://bit.ly/3HCJErC

Ar galiu matyti praeityje atliktus užsakymus?

Jei jau esate atlikę užsakymus mūsų svetainėje ir vėliau nusprendėte užsiregistruoti kaip naudotojas, naudodami tą patį el. pašto adresą, prisijungę prie savo paskyros galėsite matyti visus savo ankstesnius užsakymus.

MOKĖJIMAI

Kaip sumokėti už užsakymą?

Visus mūsų mokėjimo būdus galite rasti čia: (PUSLAPIO TRŪKSTA)

Sumokėjau banko pavedimu, bet vis dar negavau kodo?

Visi mokėjimai, atlikti naudojant mokėjimų nuorodas, automatiškai pervedami mums. Tačiau jei mokėjimas atliekamas banko pavedimu, pervedimo laikas priklauso nuo Jūsų banko ir švenčių dienų. Norėdami pagreitinti procesą, galite atsiųsti mums mokėjimo kopiją (paimtą iš Jūsų banko) čia: (PUSLAPIO TRŪKSTA )

Mokėjau per banko nuorodą, kodas buvo prekyboje, bet vis dar jo negavau?

Pirmiausia patikrinkite savo laiškų „spam“ aplanką – gali būti, kad kodas atsidūrė ten. Taip pat visada būtinai savo banke paspauskite mygtuką „Grįžti pas pardavėją“, nes priešingu atveju bankas negalės mums atsiųsti patvirtinimo apie Jūsų apmokėjimą ir Jūsų užsakymas nebus įvykdytas. Jei vis dar negavote kodo, susisiekite su mumis čia: (nuorodos trūksta)

PREMIJOS PROGRAMA

Kaip galiu pelnyti Punktid.lt parduotuvės kreditą?

Norėdami gauti kreditą, turite užregistruoti paskyrą mūsų svetainėje. Po to Jūs gausite kreditą iš pirkinių net tada, kai nesate prisijungę prie savo paskyros. Jūs tiesiog turite atlikti savo užsakymus naudodami tą patį el. pašto adresą, kuriuo užregistravote paskyrą.

Kaip galiu panaudoti kreditą savo sąskaitoje?

Norėdami pasinaudoti premijos kreditu, pirkdami turite būti prisijungę prie savo paskyros. Tada turėsite galimybę panaudoti savo kreditą pirkinių krepšelyje.

Turiu paskyrą, bet negavau jokios premijos už pirkinį?

Negausite premijos, jei:
* Iš dalies arba visiškai sumokėjote už pirkinį naudodami premijos kreditą
* Atlikdami užsakymą naudojote nuolaidos kodą
* Užsakymą atlikote ne Punktid.lt svetainėje registruotu el. pašto adresu
* Įsigijote prekę, kuri neįtraukta į mūsų premijų sistemą. Visus produktus, neįtrauktus į premijų sistemą, galite pamatyti čia:(nuorodos trūksta)