Punktid LogoPunktid Logo
Įtraukti į „Nasdaq“ biržą

Susisiekite su mumis

Susisiekite su mumis per pokalbio langą, pasidalindami šia informacija:

  • Užsakymo numeris [Užsakymo numerį galite rasti užsakymo patvirtinimo el. laiške arba mokėjimo operacijų istorijoje]

  • Žaidimo kodas
    – Jūsų paskyros el. pašto adresas taškuose [jei tokį turite]

Pridėkite toliau pateiktas ekrano kopijas, jei turite klausimų apie netinkamą kodą / raktą. Atminkite, kad mums reikia ekrano kopijos, kuri būtų viso ekrano momentinė kopija.
– Apie tai, kaip įvedėte kodą

  • Dėl klaidos, kuri pasirodo

  • Iš ankstesnių žaidimų, kurie buvo aktyvuoti praeityje (platformoje, kurioje bandote suaktyvinti kodą)

Apibūdinkite savo klausimą.

Norėdami gauti daugiau informacijos, kaip pateikti skundą, skaitykite informaciją čia: How to place a complaint when the activation code does not work | Punktid Blog

SKAITMENINIS PRISTATYMASKodai bus išsiųsti į jūsų el
KLIENTAS LAIMISutaupykite su Punktid
DAUGIAU KAIP 10 METŲ PATIRTISDirbame nuo 2009 metų