Susisiekite su mumis
Susisiekite su mumis per pokalbio langą, pasidalindami šia informacija:
-
Užsakymo numeris [Užsakymo numerį galite rasti užsakymo patvirtinimo el. laiške arba mokėjimo operacijų istorijoje]
-
Žaidimo kodas
– Jūsų paskyros el. pašto adresas taškuose [jei tokį turite]
Pridėkite toliau pateiktas ekrano kopijas, jei turite klausimų apie netinkamą kodą / raktą. Atminkite, kad mums reikia ekrano kopijos, kuri būtų viso ekrano momentinė kopija.
– Apie tai, kaip įvedėte kodą
-
Dėl klaidos, kuri pasirodo
-
Iš ankstesnių žaidimų, kurie buvo aktyvuoti praeityje (platformoje, kurioje bandote suaktyvinti kodą)
Apibūdinkite savo klausimą.
Norėdami gauti daugiau informacijos, kaip pateikti skundą, skaitykite informaciją čia: How to place a complaint when the activation code does not work | Punktid Blog