Punktid LogoPunktid Logo
Įtraukti į „Nasdaq“ biržą

UŽSAKYMAI

Ne, nereikia. Galite atlikti užsakymus mūsų interneto svetainėje net neužsiregistravę kaip vartotojas.

Visi mūsų produktai yra skaitmeniniai ir bus išsiųsti į jūsų el. pašto adresą, kai tik užbaigsite užsakymą. Į el. paštą gausite skaitmeninį kodą, kurį galėsite aktyvuoti reikiamoje programoje ar puslapyje (daugiau konkrečių instrukcijų kiekvienam produktui rasite skiltyje „Code activation guide“), ir teisėtai atsisiųsti įsigytą žaidimą.

Visi sandėlyje esantys produktai bus automatiškai išsiųsti į jūsų el. paštą iškart po apmokėjimo. Laiškas gali jus pasiekti per 30 minučių. Ypatingais atvejais užsakymo įvykdymas gali užtrukti ilgiau; tokiu atveju prašome susisiekti su mūsų pagalbos komanda.

Jei jau atlikote užsakymus mūsų svetainėje ir nusprendėte užsiregistruoti naudodami tą patį el. pašto adresą, prisijungę prie savo paskyros galėsite matyti visus ankstesnius užsakymus.

Deja, ne. Visos fizinės dėžutės ir instrukcijos sunaikinamos po skenavimo. Siekdami pasiūlyti kuo greitesnį pristatymą, siūlome tik skaitmeninį pristatymą.

Žinoma! Visus kodus galima įdėti į spausdinamą kuponą. Kuponą galite sukurti spustelėję dovanos piktogramą šalia aktyvavimo kodo. 

ATNAUJINIMAS! Ši funkcija šiuo metu negalima dėl naujos sistemos paleidimo. Mes ją vėl pridėsime, kai tik įsitikinsime, kad viskas veikia tinkamai.

E-PARDUOTUVĖ

Mūsų el. parduotuvėje visi tiekėjai yra tikrinami, o žaidimų kodai atkeliauja iš legalių kanalų. Todėl žaidimo aktyvinimo kodai visada veikia, o žaidimai veiks ir ateityje. Mūsų paslaugų kokybę patvirtina daugiau nei 9000 teigiamų įvertinimų tarptautinėje vertinimo platformoje www.trustpilot.com.

Mūsų žaidimai neturi fizinės pakuotės, kurios gamyba, transportavimas ir saugojimas yra brangūs. Kadangi produktai yra skaitmeniniai ir prie kainos nepridedamas tarpininkų mokestis, pirkėjui žaidimas kainuoja 20-30 % pigiau nei supakuotas dėžutėje. Senesnius žaidimus galima įsigyti ypač pigiai, nes juos perkame iš gamintojo žemomis kainomis.

Turime didesnę nei dešimties metų patirtį, tad padėsime jums išspręsti bet kokią techninę problemą, jei susiduriate su žaidimų aktyvinimo iššūkiais. Klausimus galite užduoti puslapyje: Kontaktas.  Atsakysime jums jūsų gimtąja kalba.

UŽSAKYMAI

Ne, nereikia – galite pateikti užsakymus mūsų tinklalapyje neužsiregistravę kaip naudotojas.

Visos sandėlyje esančios prekės siunčiamos į el.paštą iš karto po apmokėjimo, kiekvieną dieną ir bet kuriuo paros metu. Kartais el. laiško gavimas gali užtrukti 1–30 minučių, priklausomai nuo interneto ryšio greičio ir apkrovos. Maksimalus užsakymo įvykdymo laikas išskirtiniais atvejais yra 12 valandų.

Visi prekyboje esantys produktai bus automatiškai išsiųsti į Jūsų el. paštą, kai tik atliksite apmokėjimą. Tai gali užtrukti iki 30 minučių, atsižvelgiant į interneto greitį ir apkrovą. Produktai, kurių tuo metu nėra prekyboje, bus išsiųsti Jums kai tik atsiras galimybė, paprastai per valandą.

Galėsite matyti visus savo užsakymus, jei užsiregistruosite kaip naudotojas ir prisijungsite prie savo paskyros. Taip pat turite galimybę iš naujo sau siųsti el. laiškus su kodais. Tai padaryti galite čia: https://bit.ly/3HCJErC .

[ATNAUJINIMAS] Atkreipkite dėmesį, kad užsakymo būsenos tikrinimas šiuo metu nepasiekiamas. Norėdami gauti informacijos apie užsakymą, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba.

Jei jau esate atlikę užsakymus mūsų svetainėje ir vėliau nusprendėte užsiregistruoti kaip naudotojas, naudodami tą patį el. pašto adresą, prisijungę prie savo paskyros galėsite matyti visus savo ankstesnius užsakymus.

MOKĖJIMAI

Visus mūsų mokėjimo būdus galite rasti čia: (PUSLAPIO TRŪKSTA)

Visi mokėjimai, atlikti naudojant mokėjimų nuorodas, automatiškai pervedami mums. Tačiau jei mokėjimas atliekamas banko pavedimu, pervedimo laikas priklauso nuo Jūsų banko ir švenčių dienų. Norėdami pagreitinti procesą, galite atsiųsti mums mokėjimo kopiją (paimtą iš Jūsų banko) čia: (PUSLAPIO TRŪKSTA )

Pirmiausia patikrinkite savo laiškų „spam“ aplanką – gali būti, kad kodas atsidūrė ten. Taip pat visada būtinai savo banke paspauskite mygtuką „Grįžti pas pardavėją“, nes priešingu atveju bankas negalės mums atsiųsti patvirtinimo apie Jūsų apmokėjimą ir Jūsų užsakymas nebus įvykdytas. Jei vis dar negavote kodo, susisiekite su mumis čia: (nuorodos trūksta)

Trustpilot
SKAITMENINIS PRISTATYMASKodai bus išsiųsti į jūsų el
KLIENTAS LAIMISutaupykite su Punktid
DAUGIAU KAIP 10 METŲ PATIRTISDirbame nuo 2009 metų