ORDERS
No, you do not have to. You are able to make orders on our web page without ever having to register as a user.
All of our products are digital and will be sent to your email address once you have completed your order. A digital code will be sent to your email address which you will then be able to activate in the required program or page (you can see more specific instructions for every product under „Code activation guide“) and legally download the game you have purchased.
All products in stock will be sent to your email automatically right after you have made the payment. It may take up to 30 minutes for the email to reach you. In special cases it can take longer for the order to be completed, in which case please contact our support team.
In case you have already made orders from our web site and then decide to register yourself as a user by using the same email address then you are able to see all of your previous orders by logging in to your account.
Unfortunately not, all of the physical boxes and instructions are destroyed after scanning. In order to offer the fastest possible delivery time we only offer digital delivery.
Of course! All of the codes can be put on a printable voucher. You can create the voucher by clicking on the gift icon next to the redeem code.
UPDATE! This functionality is currently not available due to launching the new system. We will add it again once we have confirmed that everything works correctly.
E-PARDUOTUVĖ
Mūsų el. parduotuvėje visi tiekėjai yra tikrinami, o žaidimų kodai atkeliauja iš legalių kanalų. Todėl žaidimo aktyvinimo kodai visada veikia, o žaidimai veiks ir ateityje. Mūsų paslaugų kokybę patvirtina daugiau nei 9000 teigiamų įvertinimų tarptautinėje vertinimo platformoje www.trustpilot.com.
Mūsų žaidimai neturi fizinės pakuotės, kurios gamyba, transportavimas ir saugojimas yra brangūs. Kadangi produktai yra skaitmeniniai ir prie kainos nepridedamas tarpininkų mokestis, pirkėjui žaidimas kainuoja 20-30 % pigiau nei supakuotas dėžutėje. Senesnius žaidimus galima įsigyti ypač pigiai, nes juos perkame iš gamintojo žemomis kainomis.
Turime didesnę nei dešimties metų patirtį, tad padėsime jums išspręsti bet kokią techninę problemą, jei susiduriate su žaidimų aktyvinimo iššūkiais. Klausimus galite užduoti puslapyje: Kontaktas. Atsakysime jums jūsų gimtąja kalba.
UŽSAKYMAI
Ne, nereikia – galite pateikti užsakymus mūsų tinklalapyje neužsiregistravę kaip naudotojas.
Visos sandėlyje esančios prekės siunčiamos į el.paštą iš karto po apmokėjimo, kiekvieną dieną ir bet kuriuo paros metu. Kartais el. laiško gavimas gali užtrukti 1–30 minučių, priklausomai nuo interneto ryšio greičio ir apkrovos. Maksimalus užsakymo įvykdymo laikas išskirtiniais atvejais yra 12 valandų.
Visi prekyboje esantys produktai bus automatiškai išsiųsti į Jūsų el. paštą, kai tik atliksite apmokėjimą. Tai gali užtrukti iki 30 minučių, atsižvelgiant į interneto greitį ir apkrovą. Produktai, kurių tuo metu nėra prekyboje, bus išsiųsti Jums kai tik atsiras galimybė, paprastai per valandą.
Galėsite matyti visus savo užsakymus, jei užsiregistruosite kaip naudotojas ir prisijungsite prie savo paskyros. Taip pat turite galimybę iš naujo sau siųsti el. laiškus su kodais. Tai padaryti galite čia: https://bit.ly/3HCJErC .
[ATNAUJINIMAS] Atkreipkite dėmesį, kad užsakymo būsenos tikrinimas šiuo metu nepasiekiamas. Norėdami gauti informacijos apie užsakymą, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba.
Jei jau esate atlikę užsakymus mūsų svetainėje ir vėliau nusprendėte užsiregistruoti kaip naudotojas, naudodami tą patį el. pašto adresą, prisijungę prie savo paskyros galėsite matyti visus savo ankstesnius užsakymus.
MOKĖJIMAI
Visus mūsų mokėjimo būdus galite rasti čia: (PUSLAPIO TRŪKSTA)
Visi mokėjimai, atlikti naudojant mokėjimų nuorodas, automatiškai pervedami mums. Tačiau jei mokėjimas atliekamas banko pavedimu, pervedimo laikas priklauso nuo Jūsų banko ir švenčių dienų. Norėdami pagreitinti procesą, galite atsiųsti mums mokėjimo kopiją (paimtą iš Jūsų banko) čia: (PUSLAPIO TRŪKSTA )
Pirmiausia patikrinkite savo laiškų „spam“ aplanką – gali būti, kad kodas atsidūrė ten. Taip pat visada būtinai savo banke paspauskite mygtuką „Grįžti pas pardavėją“, nes priešingu atveju bankas negalės mums atsiųsti patvirtinimo apie Jūsų apmokėjimą ir Jūsų užsakymas nebus įvykdytas. Jei vis dar negavote kodo, susisiekite su mumis čia: (nuorodos trūksta)
PRODUKTAI
PREMIJOS PROGRAMA
Norėdami gauti kreditą, turite užregistruoti paskyrą mūsų svetainėje. Po to Jūs gausite kreditą iš pirkinių net tada, kai nesate prisijungę prie savo paskyros. Jūs tiesiog turite atlikti savo užsakymus naudodami tą patį el. pašto adresą, kuriuo užregistravote paskyrą.
[ATNAUJINIMAS] Atkreipkite dėmesį, kad premijų programa šiuo metu negalima. Jei turite klausimų, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba.
Norėdami pasinaudoti premijos kreditu, pirkdami turite būti prisijungę prie savo paskyros. Tada turėsite galimybę panaudoti savo kreditą pirkinių krepšelyje.
[ATNAUJINIMAS] Atkreipkite dėmesį, kad premijų programa šiuo metu negalima. Jei turite klausimų, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba.
Negausite premijos, jei:
* Iš dalies arba visiškai sumokėjote už pirkinį naudodami premijos kreditą
* Atlikdami užsakymą naudojote nuolaidos kodą
* Užsakymą atlikote ne Punktid.lt svetainėje registruotu el. pašto adresu
* Įsigijote prekę, kuri neįtraukta į mūsų premijų sistemą. Visus produktus, neįtrauktus į premijų sistemą, galite pamatyti čia:(nuorodos trūksta)